On Tuesday 11 February 2003 12:51, Georgi Chorbadzhiyski wrote:
> Има ли начин под X да имам описани следните клавиатурни подреби -
> фонетична, БДС и латиница, като с някой клавиш да мога ги превключам
> една след друга.
>
> В момента с xcyr съм си настроил фонетична+латиница, но за някои
> работни станции, които ще настройвам хората ще искат да имат и БДС
> освен фонетична.

Здравей,

Ако въпроса е съвсем точно за Х, то ето един сайт, в който е описано доста
подробно как това става:

http://www.tsu.ru/~pascal/other/xxkb/3gr.html

Аз обаче ползвам решението, което KDE предоставя: keyboardtool.  В Control
Center се отива на peripherals и после на keyboard и се активира enable
keyboard layouts.  После ти се появява една малка иконка долу-вдясно със
знаменце точно като при FlexType.  Може и да се нагласи пак от контролния
център и клавишна комбинация за превключване между различните layouts.  Не
знам, дали може да се направи само с един клавиш.  Аз използвам малко
неудобното ctrl+alt+K, което е долу-горе стандартно за KDE.

Поздрави,
Виктор