А, здравейте,
Значи бачкам си аз на RH 8.0 и ми се наложи да ползвам Gnomemeeting и
всички други възможни H.323 клиенти за VoIP.
Всичко хубаво, бачкат, като се изключи разбира се липсата на свободен
кодек G.723.1, което пречи под LINUX да се води нормален разговор при
линия 64kbps.
        Проблема, обаче ми беше с full-duplex режима на sound картата. За тези
които се борят с подобен проблем, ще кажа, че за карта: Cirrus Logic CS
4614/22/24 в RH 8.0 се ползват стандартните драйвери на ядрото (както и
за всички други звукови карти под RH8.0).
С две думи проблема се реши като си компилирах ALSA (само, че трябва да
е последната бета версия!) и дуплекса си тръгна като слънце.
        ОБАЧЕ: Стандартната инсталация на ALSA от сорс има свойството да пуска
всички канали в MUTE режим при зареждане на драйверите. За да ги
"отпусна" ползвам alsamixer и всичко е OK.
        Е ! Има ли начин да запиша стойностите на миксера някъде, за да не го
правя при всеки boot на мапината ?