da ne se zaiajdame tuk.
  blagodaren sam che mi pokaza kade ima info po
vaprosa.
spisti mi dosta vreme. NO ne biva taka da se podmiata
za
koj e chel i koj ne.
Prodto iskam da kaja che ne e nujno da se zamisli
chovek za da rodi genialnata misal za SSL bez
parola.TOVA NE E RESHENIE.znam go no ne bih go
polzval.Iavno e che po vreme na predishnata diskusia i
ti si bil naiasno toklova kolkoto az sega taka che da
ostavim nestata do tuk.

imashe problem vidihme reshenieto stiga tolkova....

emo