Predvaritelno se izviniavam za tova, che ne stava duma za Linux. No tai
kato tova e nai-goliamoto tech people miasto koeto znam...

Predi vreme ne mojeh da stigam do www.dell.com. Routing-a umira niakade
po patia. Potrebitelite obache tvardiaha, che ot drugi mesta (drugi
dostavchici) stavalo. Pisah niakolko poshti na dell (ot yahoo mail),
koito ostanaha bez otgovor, no vrazkata vnezapno si proraboti.
Klasificirah problema, kato edna ot mnogo misterii na vselenata i
prodaljih natatak.

Za sajalenie ot 3-4 dni vaznikna sashtia problem. Absolutno vseki drug
site za koito se setih da proveria izglejda nared. Siakash dell.com sa
filtrirali moito addresno prostranstvo...

Niakoi drug ima li podoben problem? Ili puk da ste chuli neshto po
vaprosa?

Sledvashtata stapka e da zvania do dell, no ne govoria tvarde dobre
angliiski po telefona, a i mi se iska da sabera malko dopalnitelna
informacia ;-)

Predvariteno blagodaria i oshte vednaj molia da me izvinite za ooftopic
postinga.

Btw, niakakav network related mailing list se glaseshe, no mu izgubih
dirite?

Sas zdrave,

--
        Theodor Milkov        Head Network Administrator
        Davidov Net           Phone: +359 (2) 730158