On Friday 21 February 2003 22:56, Атанас Мавров wrote:
> Здравейте,
> имам следния проблем. Инсталирам /от контролния център => инсталатор на
> шрифтове/ нови шрифтове. През текущата сесия всичко е наред. Шрифтовете
> могат да се използват. При нова сесия обаче не са активни. Когато отида в
> контролния център показва че са активни, но могат да се използват едва след
> като ги маркирам и разреша наново. Някой има ли идея как може да се оправи?
> Благодаря.

Като root ли инсталираш?  Не съм сигурен, дали в това е проблема, но от Font Installer
можеш да инсталираш шрифтове или само за тебе, или като root.  Може би има бъг,
ако не инсталираш като root.  То шрифтове иначе може и през xterm да се инсталират.

--
Поздрави,
Виктор

---

RedHat likes living on the bleeding edge,
but leaves the bleeding up to you. --
Author Unknown