Peter An. Zyumbilev wrote:
Sravniavash iabylki i portokali, mp3-tata niamat nishto obshto s
narushavaneto
na licenzite na softuera. Pri muzikata rabotata stoi po savsem
razlichen nachin
kakvo shte kazhesh za kolekciata mi ot diskovete koito sam ia
encodnal za da si
ia slusham? Diskovete sam si gi kupil.

Niamash nito edna downloadnata MP3-ka ?
I kakva e razlikat mejdu mp3 i software - i v dvata sluchaia kradesh
intelektualen produkt i ostetiavash avtorite mu ?

Разликата, пич, е, че ако имаш оригиналния музикален носител можеш спокойно да си притежаваш
мр3-версия в какъвти ти душата иска бит- и семплинг рейт, но не ти разрешава да притежаваш повече
от 24 часа медия, на която нямаш оригинала, с малки изключения или по-точно - битрейт под качеството
за компактдиск запис. И аз като Георги съм си остъргал всичките плочи, които имам, на мр3-ки, че и даже
ги пускам често по разни клубове, но за сметка на това мъкна и оригиналите. А при софтуера такива работи
няма - ако нещо е "restricted", си е такова и ако не си платиш лиценза си крадец, болкук, авантаджия и както там ги наричат ...

--
The Power to Serve!
: Kliment Ognianov                  :