Zdraveite,

Probvah se da nameria edno neshto koeto biah pravil predi vreme i ne
uspiah - iavno sum go poturchil niakade... setih se obache, che sum go
postval do tozi mailing list. Potarsih v archiva i namerih saotvetnia
message:

http://linux-bulgaria.org/lug-bg-list/archive/2000/Jun/0226.html

E da ama kato click-na v/u linka dolu:

     * application/x-tar-gz \\\\\\\\\ \\\\: stored

I mi razpravia, che e "Not found". Attachnatite files izgubeni li sa ili
moje da se naprav neshto?

P.S. Ne e bolka za umirane i ako si imate druga rabota varshete si ia.
Shte otdelia 15 minuti da si go prenapisha ako ne moje da se vazstanovi.

Sas zdrave,

--
        Theodor Milkov        Head Network Administrator
        Davidov Net           Phone: +359 (2) 730158