На 04.03.2003 15:27, Denislav написахте:
> polzvam Linux Slackware s bglinux-4.3, mi kirlizira packeta obache ne moga
> da izpolzvam funkcionalnite klavishi, principno tova prilozenie raboti v
> windows s niakakuv terminalen emulator daden ot proizvoditelite na unix ..
> no niama takuv za linux.
Най-вероятно unix-приложението предполага някакъв нестандартен терминал.
Пробвай да видиш в windows име на терминала или настройките за
escape-последователностите на функционалните клавиши. След това си ги
предефинирай в linux-терминала и си готов.

Гого Акабалиев