Abe nimamam go no ste ti go drapna i zapisha..samo kaji tochno kakvo
iskash - .iso li i az ne znam kkvao ne sma naiasno s taia distribucia ? Za
geografksoto polojenie otgovariam na izikvaniata:)

Pozdravi,
BIVOL

Peter An. Zyumbilev
Web Developer & Administrator
BIVOL BULGARIA
email: [EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>
tel.:+359 88 966940
web: http://www.bivol.net <http://www.bivol.net>