Az pyk moga da spodelq che sym resizeval reiserfs i sym promenql konfiguraciqta na LVM
10-ki pyti na pone 5 razlichni production mashini bez da prekysvam service-a i sym
nqmal nito edin problem do sega.
Razbira se riska da se schupi neshto dokato go pravish, kolkoto i da e malyk, ne moje
da se prenebregva i trqbva da se ima predvid.

BR,
Boyan