На ?, 2003-05-29 в 11:39, Teodor Georgiev записа:
>    2 vyprosa:
>
>  1. Kyde izchezna Xconfigurator'a ???
redhat-config-xfree , ако не бъркам синтаксиса

>  2. Pri instalaciata pyrvo ukazah bylgarski ezik. Sled kato se instalira i
> zaredih X, to mi iska username. Da ama, klaviaturata mi e BG BDS i ne moga
>  da q smenq na english. A Linuxa usernames na BG ne chete :)))
> Kak se opravq tova, bez da se preinstalira?

Кой ти каза, че не чете usernames на български ?
За да оправиш нещата, в /etc/sysconfig/i18n, за локал запиши: en_US, а
за Х-а, в /etc/X11/XF86Config в Keyboard секцияата, смени bg с us

  • ... Niki Savov
    • ... peyo
      • ... Niki Savov
      • ... Teodor Georgiev