На 07 01 2004 04:30, Атанас Мавров написахте:
> Здравейте,
> компилирах 2.6.0 без никакви проблеми, всичко тръгна нормално, докато не
> реших да стартирам Х -са. Проблема е че когато излезна в конзола или се
> спра Х -са машината замръзва. Никакви клавишни комбинации не помагат...
> нищо. Просто умира. Пробвах много варианти в настройките на ядрото, но явно
> пропускам нещо. Машината ми е с slackware-current. С 2.4.22 няма никакъв
> проблем, всичко си работи нормално.

Странно, имах на времето същия проблем с Mandrake 8.2 и поредното vanilla
ядро, но изключих ползването на framebuffer device в ядрото и X (ако не се
лъжа) и така се оправи. Явно е до поддръжката на конкретния хардуер
(видеоплатка и AGP).

--
Иво Тачев
"ЕСКОРТ" СД - компютърен сервиз