On Thursday 22 January 2004 21:33, George Danchev wrote:
> Здравейте,
> Веселин Колев предостави сайт ( скромен хардуер + инсталацията на ОС-а
> Fedora Core 1, но скоро май ще мине и ще "следва" development branch-a) за
> мирорване на някои free software файлове които поне ние не ги намерихме по
> нашите миръри, а ми се струваше, че си заслужават и за това ги
> поизпреточихме  ;-). За сега се предлага само лимитиран FTP достъп, по
> обясними причини (disk space & bandwidth не са много;-). rsync има но не е
> пуснат защото няма и големи файлове като iso images.

Поздравления :))

> p.s. Може би няма да е лошичко ако някой се погрижи и за пълен мирър на
> Gentoo... мда, точно така, далеч съм от ISO-only и stages;-)

С едни приятели замисляме в момента такава идея. Проблема идва само от едно от
изискванията на Gentoo за да може да станем офицален rsync mirror, а именно
условието да има 5Mbps upstream bandwith (за българите това значи външен). В
бг малко хора биха си позволили да отделят такъв трафик за добрата идея.
Остава единствено възможността да сме неофициален мирър и то само за БГ(именно
затова има смисъл да се прави), а оттам следва и проблема че ако човек не е
прочел някъде по мейлинг листите или форумите, че  има такъв мирър няма
откъде да го разбере.
Друг е и въпроса за доверието, защото така сульо и пульо ще могат да си
направят миръри с трянозирани пакети и съответно не особено правилните
мд5суми. И недай си боже да ерсинкнеш от него ;)

Остава единствено възможността Gentoo да направи изкючение от правилото за
този евентуален БГ мирър и да ни признае за офицален(по съответната
процедура), но поради ограниченията в изходящия канал да се ползва само в
България.