On Wednesday 11 February 2004 12:55, Georgi Chorbadzhiyski wrote:
Абе Георги, верно думаш,и на мен ми писна от лични гинеколози и прочие
органика,ама все пак да попитам - някой пробвал ли е да влезе във връзка с
отговорни лица от mail.bg? Не толкова админи, 'щото може с достатъчно голяма
вероятност да се предположи,че те са независими,демек нищо не зависи от
тях :), а по-скоро менаджери (не е правописна грешка,не еее :) ) и так далее
в този ред? Не е лошо да чуем и другата страна,нашите аргументи си ги
знаем...

Айде лека и доходна.

> Въпрос за 100 лева, какво ли е това? }:-[
>
> ПО-ЗДРАВИ за шпионският екип на mail.bg.
>
> Подновявам си искането да се забрани постването в lug-bg от
> адреси който са @mail.bg

Стоян