1.Значи идеята беше да го "оправя" - т.е подкарам (пусна).
2.Аз ако имах резервни / други части - хард или контролер отдавна да съм пробвал :(
3.За потрошеното време -> от гледна точка на това , че понаучих доста / но като цяло
доста малко) за scsi е ок .
Относно целия този зор - с пускането на този контролер с това хдд - абе има защо да го
има :)) Няколко неща ми зависят от тази закачка - задачка - айде така да го формулирам
;)
4.Не са мои ...
5. От т.4 следва , че няма да им бия шута , но честно казано контролерчето ми харесва
и ще ми е жал да го ритна :( / абе и хдд-то / )

6.ядрото - ок , ясно ;)

>По повод парити грешката, изглежда странно, като нетерминирана верига

7.еми значи от онзи абзац , който бях цитирал нали се казва , ако нямаш нито едни
терминатор :)) или имаш два - един на хдд-то и един на кабела , в края - може да прави
проблема , значи бях с два , но така ми го дадоха и казаха , че бил работил така сума
време на някакъв рутер или сървър - явно за ОС ?!. Ок махнах този на хдд-то и наистина
по-бързо разпознава у-вата ;) Значи може и това да е проблем , но пак незацепи ,
засъжеление чак после видях , че контролера нали се беше леко измъкнал , та нямах
време да го пробвам , че ми се спеше или по-скоро трябваше да го гася ПЦ-то , като се
върна в нас ще го мъча ;) Дано това да е било ...

 >или проблемен кабел или СТРАШНО много горешки при четене от  >повърхността
 >на диска. Трудно ми е да си представя подобна грешка да е свързана с
 >електроника, но и това е някакъв вариант.

 -----------

8.Е да , но явно няма начин да си проверя кабела :( - освен стандартния де - дали
сигнала подаден на дадения конектор, който ползвам въобще пристига до конектора , с
който се връзва контролера , мултицета ще работи :))

9.хдд-то , абе хдд-то за 4 часа беше стигнало до сектор някъде 700 и беше извадил
някъде около 100-тина сканапи сектора , но може и от настройките на контролера да е ,
че си играх и с него и въобщееее - ох :(

10.Много благодаря за помоща ВИ !!! ;)

пс: за парити чек грешката бях видял в един случей - някой с адаптек някакъв контролер
беше , та получаваше тази грешка , се оказа , че проблема е в едно от хдд-тата ,
първото ;)

беше , та получаваше тази грешка и се оказа , че един от хдд-та му правеше проблем (
това от гоогъл го чета ;) ).

Пс2: как е по-добре да ползвам ли SCAM или не - при пуснат и да не е разлика не виждам
/ забелязвам или поне / явно не е особена , че да я забележа ???

Пс3 -> Благодаря предварително :)

  • ... Yavor Atanasov
  • ... dgt_it dgt_it
    • ... Romeo Ninov