Предлагам да вземем да преместим тук флейм войната , за да не дръстим с излишни съобщения
рубриката :)

>Аз пък мисля да напиша едно ръководство, което да показва на

>Здрасти Весо,
>Всъщност директно ще те помоля да направиш такова ръководство. Смятам
>при първа възможност да си прокарам интернет вкъщи (е, да - първо трябва
>да си купя щайга).
>Имам някаква представа какво е да разговаряш за подобни неща с
>доставчика си и мисля, че е крайно наложително да има такова
>ръководство.

На вяко действие се ражда противодействие, а на всяко противодействие негово
противодействие и т.н. - и това ако не е развитие на информационните технологии,
не знам какво е тогава :)

>Аз даже подозирам, че цената на Интернет в България е неестествено
>ниска, но това се дължи най-вече на потребителя, който основно сака

Сашо тук сам много съгласен с теб, цената е ниска и за това се налага понякога
да се въвежда изкуствени ограничения най-вече на "лудите даунлоадери" и
"селските" тарикати дето "правят" интернет зали или се "правят" на махленски
как го рече одеве Дончо Ангелов ..."Интернет Провайрърз" .., без да имат ни най-малко
поняние нито от техническа, нито от икономическа гледна точка.

>варез, фъ тъ пъ, филмета и порнак. Т.е. трафика е локален.

Ами така ще е докато хората грешно разбират , що е това свободен софтуер и какво
е споделена култура, докато "хакер" в обществото е обидна дума, а не нарицателно
за хора които измислят устромни решения на проблемите.

>Такива дето искат ssh, cvs и тям подобни по дефиниция са подозрителни.
>ал_шопов

е мисля, че горния абзац ти отговаря защо имам такова отношение именно кам тези хора :)

С Уважение:
Д. Стоев