Здравейте група,

имам известен проблем с glibc. Случи се така, че трябва да пусна нова весрсия на firebird на един сървер. Проблема е, че новата версия иска пакет (libstdc++-3.2.2-5), който от своя страна иска glibc_2.3, а на машината има 2.2... Досега не ми се е налагало да правя upgrade на glibc. Можете ли да ми помогнете. Знам, че от glibc-то зависи работата на linux-а и, ако нещо се омаже може да замине целия сървер. Дистрибуцията на сървера е RedHat 7.3. Открих някакви rpm-ми който са уж за update на glibc_2.3, но ме е страх да ги ползвам, защото сървера е remote и ако стане нещо с него....абе лоща работа.