On Tue, Jun 01, 2004 at 06:31:19PM +0300, Anton Zinoviev wrote:
> На  1.V.2004 в 17:26 (+0300) часа Peter Pentchev писа:

> Тази част ми е ясна. :-)
>
> Проблемът е, че не ми се пише самият уеб-интерфейс, т.е. частта с
> апачето.  Трябва ми един супер-прост cgi-скрипт.  Сигурно ви се струва
> елементарно, щом не ми подсказвате ;-), но аз никога не съм правил
> дори и една уеб-форма.

Ммм.. въпрос: трябва ти нещо, което да сменя паролата на потребител
безусловно, или ти трябва нещо, което да позволява на потребител да си
смени паролата, като евентуално преди това въведе старата?  Ако е
второто, това може да е проблем: трябва първо по някакъв начин да се
провери дали наистина старата парола е вярна.  Това може да се провери с
друга мъничка програмка, която просто прави един getpwent() и нищо
повече, като примерно checkpassword на djb.

Ако въпросът е само да се сменя паролата, т.е. на теория да позволи на
един мррмот да смени паролата на друг, това е по-просто; след минутка
ще ти пратя нещо такова :)

Поздрави,
Петър

--
Peter Pentchev  [EMAIL PROTECTED]    [EMAIL PROTECTED]    [EMAIL PROTECTED]
PGP key:        http://people.FreeBSD.org/~roam/roam.key.asc