On Friday 04 June 2004 00:45, Ангел Вълков wrote:
> А какво би казал за схема:
> ISP<->linux GW+Firewall<->1 машина на която се работи.
> Съобръжения да не се връзва директно крайната машина бол- основно има
> бозиндоус + понякога под linux няма пусната защитна стена заради разни
> експерименти.
> В крайна сметка има органи които се занимават с това 'някое лапе' да __не__
> овърже блока в кабелаци.
> Но май и на теб ти е изгодно тези органи да не си вършат работата.
> Масова практика е интернет да се доставя с ограничение по скорост.
> И единствено това да се упоменава в договорите - поне в Пловдив.
> [...]

Аз съм съгласен с теб. Скоро ще си прокарвам кабелен нет от БОЛ.БГ (само те са
около нас), нищо че чакам вече 2 седмици да се наканят да си пуснат кабелите
от съседната улица. Смятам да си свържа машината в нас точно по този начин -
с една слабичка машинка без монитор за gateway + firewall, и моята машина зад
нея. Никакви съседи, etc. Надявам се че няма да ми правят проблеми за linux-и
и TTL-и (това разбрах как се заобикаля, благодарение на форума тук). А ако
има проблем и не мога да си ползвам интернета по този начин - винаги мога да
изчакам 2-12 месеца за нещо друго, имам някакъв нет на работа.

---
Regards: Krasimir Kazakov
  • ... Nikolay Tenev
  • ... Doncho Angelov