Parwo trqbwa da znaesh kakwa e bazata danni, wtoro kakwa distrubuciq polzwash, treto
strukturata na bazata danni...
Powecheto DB imat nqkakaw frontend s koito movesh da redaktirash BOZATA, no za da
naprawish nesto trqbwa
parwo da si otgoworish na prednite waprosi i da si instalirash waprosniq frontend.

Wtoriq nachin e da polzwash command-line tool koito pak powecheto bazi imat instaliran
po podrazbirane..kak tochno
se kazwa zawisi ot DB. Sled towa pak trqbwa da znaesh strukturata na bazata. Sled kato
q znaesh.

man isql ili man psql ili kwoto e tam...

Sled koeto si kupuwash kniga po SQL i razbirash sto e to SELECT i UPDATE i izpalnqwash
nesto ot roda na :

select id from users where user_name = 'AAA';
--> A
select id from users where user_name = 'BBB';
---> B

select accumulated_traffic from users_traffic where user_id = A;
select accumulated_traffic from users_traffic where user_id = B;

kato im znaesh id-tata :

update users_traffic set accumulated_traffic = X where user_id = A;
update users_traffic set accumulated_traffic = Y where user_id = B;

wsyshtnost towa sa samo prepoloveniq, zashtoto kakwo tochno trqbwa da izpylnish zawisi
ot strukturata na bazata.

I posledniq wariant e da napishesh w konzolata  :

# revert_to_last_good_database

Are you sure [y/n]? y

trqbwa da pochakash malko....
.. chakash ...

.. chakash ...

.. mnogo chakash ...

bazikam se :"), sorry
S informaciqta koqto si dal pochti e newyzmovno nqkoi da ti pomogne.
Nai dobre nameri tozi koito e pisal softuera i go popitai kak da oprawish kashata, toi
nai dobre ste znae.

|Здравейте група!
|Надявам се, че ще ми простоте невежеството на един тепърва прохождащ студент, който
се опитва да запази работата си, макар че едвали я заслужава.
|Проблема ми е, че ако до няколко дена не оправя проблема не само че ще бъда уволнен и
, че определено няма да си намеря работа при друг, но и може да ме подведат под
съдебна отговорност.
|помощник админ съм във Варненски И-нет доставчик. Тепърва се запознавам с Линукс, но
работодателите ми повярваха че мога да се справя с обикновенната ежедневна работа.
ТОва ми даде шанс да започна така нужната ми работа!
|Стига лирически отклонения, предполагам че съм успял да ви обясня колко сериозно е
положението за мен.
|Проблема: Потребителите заплащат за отчетения трафик. При вкарването на един
потребител "ААА", съм го сложил на мястото на откачен потребител "БББ" като така съм
го опескал че съм добавил наплатения траяфик на потребител "БББ" към сметката на "ААА"
и сега тои иска разпечатка защото е невъзможно за 5 дена да направи 10Gb. Искам да ми
помогнете с малко насоки как да редактирам датабазата с трафика, така че при проверка
на трафика да не отчита месеците направени от предния потребител. Идеята ми е по
някакав начин да редактирам датабазата с данните за миналите месеци като изтрия
данните за месеците, които са грешни, или да отчете за тези месеци по 0 Мв. ПОвярвайте
ми нямам си и идея какво да правя а утре следобяд трябва да дам отговор на клиента
заедно с разпечатка, която да отчита реалния му трафик.
|Наистина ви моля да помогнете!
|
|поздрави Стан
  • lu... Carlo Drenski
  • lu... Stoyan Slavov