Извинете?
Не разбрах!

Не само в БГ.
В цял свят са най-важното. Защото всяко едно нещо - стока или услуга струва
пари.
Това, което е безплатно го плаща друг. Даже и сиренето в капана за мишки не е
безплатно.

"българската реалност"

Аферим!
Колко сме над тези работи. Пустата "ЦИВИЛИВИЗАЦИЯ"!
Юръпиан Юнион рулез, а? Там и нравите са хубави, мислите на хората по-чисти...
а тука в БГ как сме? Нек'фи прости лейки дето само за кинтажа мислят. К'фо да
праи'ш. Манталитет...

--
---
"Времето е еднопосочно.