On Monday 15 November 2004 13:17, Aleksandar Valchev wrote:
> Тъй като никога не съм работил като системен администратор, а и не мисля
> някога да работя като такъв(предпочитам програмирането), искам да ви питам
> за тези 400 лв. - заслужава ли си?

Ми к'во да ти кажа.
Зависи какво влагат в израза "системен администратор".
Аз знам места, където длъжността включва също " принтер администратор" ,
"кабелен администратор", "телефонен администратор" и прочее
"администраторски" задължения.

Що се отнася до конкретната оферта, ако са 400 чисти след осигуровките върху
бруто заплатата (реалната), то са съвсем прилични.
Обърни внимание, че пише "познания по PHP, Perl, mysql DB, LAN ", което
предполага, че не се изисква да си перфектният програмист.
неясно ми е само какво значи DNS сървъри. Защото всеки може да си пусне
някакъв DNS сървър, но почти 99% ще попадне под ударите на Зеленият крокодил.

Deb? Не можеш да очакваш, че няма да се обсъжда, при положение, че си я пуснал
в място за обсъждане на разни работи:)

---
"Времето е еднопосочно.
Няма начин да се върнеш назад,