Това драги, можеше и сам да го измислиш, ако си беше напрегнал сивото
вещество. Пък и както ти казах всичко отдавна е изписано по темата.
Ама кой да си направи труда да почете малко, преди да се изцепи като...
'айде няма да казвам като какво.

Аз много добре знам отговора. Ти пък помисли защо го пуснах това (явно заради предишни постинги - ясно за кои става въпрос). Радвам се, че на теория мислите правилно, но на практика се оказва другояче. И като се пита се отговаря, а не се хапе, някак си по-интелигентна дискусия се заформя. Ясно е, че всеки знае повече от другия и морето е до колене.