On Monday 22 November 2004 09:49, Hristo Hristov wrote:
> Здравейте всички,
> Имам проблем с микрофона си. С Мандрейк 10 съм и ми се налага да
> записвам с микрофон а не става. Като записвам от друг източник на аудио
> входа няма проблем. А на микрофонния вход не става. Също и с програмата
> Скайп за интернет телефония не ме чуват от среща.
> Ще ви бъда благодарен ако ме осветлите по въпроса. Само да предупредя че
> не разбирам почти нищо от линукс, така че ако може като за индианци да
> ми обясните :-)

най-лесното, виж с някой саунд mixer да не си го намалил или mute-нал.
такива миксери са kmix, gnome-volume-control, ето ти и един made-in-bg:
http://openfmi.net/projects/sgmixer/

Може да си инсталираш и пакета sox, след което да записваш от микрофона с
програта rec, и да възпроизвеждаш с play и т.н. подобни.

ако нямаш успех кажи каква е саунд картата и евентуално какви ядрени модули
имаш заредени, ако съпорта е на модули де щото може да са закомпилирани и в
ядрения имидж.
--
pub 4096R/0E4BD0AB  2003-03-18  <keyserver.bu.edu ; pgp.mit.edu>
fingerprint 1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB