Debian Sid, KDE 3.3.1, Kernel 2.6.7
Sound: 0000:00:1f.5 Multimedia audio controller: Intel Corp. 82801BA/BAM AC'97
Audio (rev 11)

Като цяло - звук имам. Ползвам ALSA драйвърите (пробвал съм и с OSS проблема
пак го има). Та, какъв е проблема:

Пускам си нещо с XMMS, то си свири, но само то - ако някакво друго приложение
се опита да възпроизведе някакъв звук... до там - всичко забива, при което
трябва да се рестартира artsd (killall -HUP artsd), и звука тръгва.
Имам инсталиран и SuSE 9.1 - там няма проблеми мога да пусна и 10 звука
едновременно,  ама аз искам да си работя Debian-a. (SuSE e по-тромаво, и то
доста).

Някакви съвети? Как да отстраня този досаден проблем?