On Thu, Nov 25, 2004 at 02:54:06PM +0200, Peter Pentchev wrote:

> Един от вариантите е да използваш OpenSSL - там си има кажи-речи всички
> алгоритми за криптиране и хеширане, които могат да ти потрябват.
> Малкият проблем с това е, че интерфейсът към самите функции понякога е
> малко тежък :)
>
> Друг вариант е mcrypt - http://mcrypt.sourceforge.net/ - по-малко,
> по-просто, може би и малко по-non-portable, макар че авторите твърдят,
> че го тестват тук-там, пък си е и пакетирано в доста OS/distributions.

...но все пак помисли дали ще ти е толкова трудно наистина да използваш
OpenSSL и да си пуснеш истински SSL connection - с key exchange в
началото, с optional authentication за в бъдеще, с гарантирано
криптирано предаване на данните след това...  Макар че една от основните
слабости на OpenSSL е липсата на достатъчна и/или добра докиментация
точно за API-тата от гледна точка на програмистовците :)

Поздрави,
Петър

--
Peter Pentchev  [EMAIL PROTECTED]    [EMAIL PROTECTED]    [EMAIL PROTECTED]
PGP key:        http://people.FreeBSD.org/~roam/roam.key.asc