On Friday 17 December 2004 09:57, Огнян Кулев wrote:

> Ubuntu са направили пакети за Xorg, които май могат да станат и за
> Debian
> <http://www.linuxforum.com/forums/index.php?showtopic=115516&view=getnewpos
>t>. Иначе в Debian няма да пакетират Xorg до излизането на Debian Sarge.  Но
> нищо чудно все пак да направят пакети в experimental, както беше дълго
> време с XFree86 4.3.
>
> Иначе общи инструкции за компилиране и инсталиране, уж само за Debian,
> има на http://incubator.vislab.usyd.edu.au/roller/page/Steve?catname=Debian

SVN на XSF

http://necrotic.deadbeast.net/xsf/XFree86/trunk/debian/local/FAQ.xhtml#debianplans
http://necrotic.deadbeast.net/cgi-bin/viewcvs.cgi/?root=xorg

предполагам най-голямата трудност ще бъде да се билда както требе на всички
амнайсе архитектури както рафинирания (dfsg) XFree86 ;-)

Xorg 6.8.1 за Sid
deb & deb-src http://debian.linux-systeme.com unstable main
не съм го пробвал, ако някой го, да казва ;-)

--
pub 4096R/0E4BD0AB  2003-03-18  <keyserver.bu.edu ; pgp.mit.edu>
fingerprint 1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB