Vasil Kolev wrote:
On ср, 2005-03-23 at 16:37 +0200, Dimitar Tomow wrote:

//Наистина неприятно.

Ползвам: version 1.0 (20050116) @ Debian unstable/SID и си тегля пощата
от gmail.com чрез POP3.

Ох и аз къде спя -> Mozilla Thunderbird ver. горе.
Писмата , които получавам от този списъл (lug-bg@linux-bulgaria.org)
един път са с пълна дата и час, друг път само с час и както сами вече се
досещате се получават едни красиви разбъркваня :(

Чета последното писмо от темата първо - примерно. / за сега точно такъв
случей не съм имал, но близки до такъв много /.
Проблема ми по-точно се състои в тези две последствия от цялата история:
1. Доста е трудно следенето на тема и стават объркваня.
2. Много по-трудно е бързото намиране на скоро пристигнало писмо.

Някакви идеи - грешка при настройка на нещата при мен или проблема е в
листата ?

Да приложа ли screenshot или някаква друга информация , ако трябва ?

Я прати списък на message-ID-та (един от header-ите на писмото), така ще
стане най-лесно, да видим къде е проблема.

Освен това, писмата имат няколко дати, и със сигурност имаш дата на
получаване - ползвай нея, тя би трябвало да е вярна (аз правя така, и
засега нямам никакви проблеми).

Ето пример:

Писмо получено с
Message ID: <[EMAIL PROTECTED]> и на полето Date/не съм проверил още по коя дата ги сравнява/: 14:02
--------------------------
=================
On Wed, Mar 23, 2005 at 01:52:40PM +0000, Ilia Lindov wrote:

> Преди няколко дни имах абсолютно същия проблем. Причината се оказа DNS.
> Просто направи всички редове в 'resolv.conf' на коментари и виж как ще
> се държи.

Ако всичко в /etc/resolv.conf ...

[cut]

Петър /roam/

[cut]

Писмо получено по-късно:
с MID: <[EMAIL PROTECTED]> && Date 15:52

------------
==========

Преди няколко дни имах абсолютно същия проблем. Причината се оказа DNS.
Просто направи всички редове в 'resolv.conf' на коментари и виж как ще се държи.

Илия

Иван Попов wrote:
[...]
===========
----------------

Както виждаш второто трябва да е получено преди 1-вото.

Това са Message ID-тата , които искаше да видиш , нали ?

Мисля си , че не може да е нещо от типа" да е нямало връзка със сървъра " , защото в момента който се върже той ги дърпа всичките, освен така да са пристигнали вдействителност, което пак не ми се връзва,но и не съм достатъчно на ясно , че да мога да кажа нещо по-категорично, само предположния.

@Sertys:

>Трябва ти клиент с работещ threading. Не мога да ти препоръчам такъв, за  да не сгреша. Mozzila Thunderbird i Kmail ми се струват ОК. Novell  >Evolution също трябва да е добър. Аз ползвам M4 и не се справя блестящо  :(
>Това, че пристигат само с час, означава, че са получени днес.
Бях си го помислил, но не съм свикнал така да ги гледам и автоматично го изключих от разсъжденията ми / без да се усетя.

В основи мисля те разбрах :) Благодаря за информацията !
Съжелявам , че в първото ми писмо изпуснах името на клиента , който ползвам , гледах да не забравя да напиша версията и ... :)

---
Питайте, ако трябва още информация !