On Monday 14 March 2005 09:38, Plamen Tonev wrote:
--cut--

> Незнам дали не е там, но мисля, че не е и тук. Тук не е dev-bg или
> web-bg, a lug-bg.

В тази връзка имам едно процедурно питане:

Ако изключим горните + форума програмисти на дир.бг (просто на мен не ми
харесват), то има ли пощенски списък за какъвто и да е прог. език у нас,
освен 2-та perl листа (които не съм сигурен дали работят) на
http://lists.uni-sofia.bg/cgi-bin/mailman/listinfo ?

От време на време има някои плахи запитвания за C и Perl в този лист (а
сигурно хора биха искали да задават въпроси и за други езици щото явно тук
има кой да даде отговор), та:

* Тук ли да се задават такива въпроси, и ако не то къде. Ако не е за тук или
няма други бг пощенски списъци за целта създадени, то ако се създаде или
създават, по-добре би било да е един общ за всички езици или за всеки
по-отделно ?

П.С. Моля без флеймове. Просто процедурно и конструктивно питане.

--
pub 4096R/0E4BD0AB 2003-03-18 <danchev.fccf.net/key pgp.mit.edu>
fingerprint    1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB

  • Re: lug-bg: programming (was: Java script sorting by file n... George Danchev