On Friday 15 April 2005 14:13, Iceman wrote:
> Предварително се извинявам ако въпроса ми не е за тук ( приемам упътвания
> към други маилинг листове, но е добре да са български).
>
> Търсия кернел модул хакер за "пригодяване" ?! на линукс кернел модул от 2.4
> -> 2.6. Поради промени в драйвер API-то на 2.6 модула отказва да се insert.
> След известно изучаване на промените в 2.6 и леки модификации, постигнах
> някакъв резултат но само частично  (може да се insert, появява се интерфeйс
> (ethX), "приема и предава" данни, в смисъл tcpdump "вижда" ping request-te
> i ping replay-te, но на конзолата ping-a не връща нищо и сътветно "няма
> [...]

промените сумаризирани (може да си ги видял вече де):
http://lwn.net/Articles/driver-porting/
и по-специално:
http://lwn.net/Articles/30107/
обаче да беше дал инфо кой е този нет драйвер ?

--
pub 4096R/0E4BD0AB 2003-03-18 <danchev.fccf.net/key pgp.mit.edu>
fingerprint    1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB