Здравейте, може да е малко offtopic, но не се сещам кой друг да питам.

Правя един проект с Visual Studio и ми трябва да използвам tar, gzip и compress. Обаче трябва да не са като вънпни програми, извиквани със system(), а да ги вградя по някакъв начин в приложението. Когато се опитвам да използвам директно сорса на tar (например) във Visual studio не се получава.

Търсенията ми в google бяха неуспешни. Намерих само един dll за tar, но на някакъв японец и английската документация беше много слаба, а не знам японски, пък и нямам такива шрифтове на комютъра :-)

Бихте ли ми дали идея какво може да се направи в случая?
Как да си компилирам сорсове за gcc във VS?