Не знам дали всичките им контролери са такива, ама и аз имам ядове с един
Promise.
Правя масива в BIOS-a на контролера, след това си го форматирам и всичко
минава нормално, и изведнъж масива просто се разпада!!!
Това на FreeBSD, ама гаранция не е от bsd-то.
Вече за трети път се разпада, и изгубих доста информация.

Като извод - по-добре човек да се "бръкне" малко повече, но да се купи читав
контролер.