On Sat, Oct 15 2005, Ivan Bogouchev / Иван Богушев wrote:

> Та има ли как да пусна някакъв тунел между машината ми в къщи (FC4)
> и машината ми на работа (winxp sp1) през 22ри порт? Иска ми се
> трафика дето огнената стена го блокира да минава през тунела.

Здравей,

Необходимо е да си инстралираш SSH клиент на winxp (ако въобще може),
след което да се вържеш за машината си вкъщи по следния начин:

ssh федоракъщи -L порт:федоракъщи:федоракъщи-порт,

където:
  - порт е порта на служебния ти компютър, който ще се тунелира
  - федоракъщи-порт е порта, към който ще се тунелира съответния порт

Така например ако искаш да ползваш домашния си компютър за да броузваш
където ти е кеф (и без да те следят) правиш следното:
ssh федоракъщи -L 80:федоракъщи:80,

--
Kamen TOMOV