On Tue, Oct 18, 2005 at 03:09:54PM +0300, Boris Jordanov / Борис Йорданов wrote:

> Браво бе h4X0r. Толкова ли не погледна цялата тая дискусия на която си
> хванал последния пост и си натиснал REPLY за какво си говорим? В
> правилата на групата пише - за нова тема - ново писмо, не отговор на нещо.
>
> Пробвай fetchmail.

Мда, и аз се сетих за fetchmail и щях да го предложа, по-специално с
опциите -k (keep messages on server) и --mda /bin/cat или нещо такова.
Само че и тогава ще има проблем със съобщения, които са или base64-encoded,
или uuencoded, или просто изпратени с character set, различен от този на
терминала в момента; пък и с fetchmail не е много лесно да кажеш "дай ми
само третото съобщение"... не че не е възможно, ама иска доста играчка :)

(за протокола, не, не злословя по адрес на fetchmail, просто казвам, че
 има неща, за които не е мислен, и с които не се справя много добре :)))
 иначе аз лично си събирам всичката поща от всички пощенски кутии към
 локалния компютър/лаптоп/whatever с fetchmail от поне 6 години насам)

Иначе може да има и по-интересен вариант: благодарение на Graham Barr и
Simon Cozens имаме прекрасния модул Net::POP3 и невероятната йерархия
от модули Email::* - да не се бърка с Mail::*!  Точно в момента "полето е
прекалено тясно, за да изложа решението си", или по-скоро трябва да
излитам, но все ми се струва, че с Net::POP3 и Email::Simple може да се
напише на 15-20 реда нещо, което да се връзва, да тегли съобщение по
зададен номер, и да го показва в читаем вид.  Просто заради интереса ще
взема да направя нещо такова довечера или утре сутринта, ако намеря
време, и ако никой не демонстрира някое вече изобретено колело :)))

Поздрави,
Петър

--
Peter Pentchev  [EMAIL PROTECTED]    [EMAIL PROTECTED]    [EMAIL PROTECTED]
PGP key:        http://people.FreeBSD.org/~roam/roam.key.asc