zabelejkata ti e prieta i uvajena! az sashto sam
radetel na kirilicata pravil sam cialata gama KIRILSKI
shriftove za ena ot seriite na IBM- matri4arkite predi
godini i sashto sam 4uvstvitelen na tema kirilica kato
teb.
razrovi se v lista i vij ,4e me pomoliha da ne pisha
na  kirilica , shtoto tova prokleto yahoo ,neshto se
durvenee. ne iskam da smenia e-maila po santimentalni
pri4ini - ot sazdavaneto na lista sam s nego.
po-drazneshto e kogato se polzvat niakolko vida
kirilici i triabwa da prevkliu4vash encodingite kato
besen koeto e praktika tuk i iskam da pod4ertaja ,4e
ima 2 standarta za kirilica v bulgaria , koito se
pokrivat samo ot edinia encoding (1251).koito ne go
polzva vse edno ne pishe na kirilica :-)
sheguvam se razbira se.no triabva da se nablegne na
polzvaneto na edinen encoding za vsi4ki!

oshte vednaj molia za izvinenie i za po-ve4e
tarpimost.
blagodaria.

g.

P.S.Íÿìàì íèùî ïðîòèâ äà ïèøà íà êèðèëèöà ñòèãà âñè÷êè
äà ìè ÷åòàò.Äîðè ùå å óäîâîëñòâèå.

--- Georgi Alexandrov <[EMAIL PROTECTED]>

http://mail.yahoo.com