> Здравейте,
> проблема е в бързодействието на системата. Преди известно време започна
> _МНОГО_  да бави като се опита да зареди примерно OpenOffice. Някои други
> приложения изобщо не иска да ги стартира. Натоварване на системата няма.
> общо вето е около 0%. Дори нещата които се зареждат са доста малки
> консуматори на системни ресурси. Системата е обновена с последните пакети.
> Някой ако се е сблъсквал с такъв проблем или има идея от къде е ще се
> радвам да сподели защото аз нямам никаква идея от какво може да е.
>
> Благодаря!

При мен имаше нещо подобно след като си играх с настройка на 2.6 ядра. Оказа
се, че не съм добавил подходяща подръжка за АТА контролера на хард диска (в
моя случай -- ICH5-SATA). Така производителноста на HDD спадна драстично
(замерено с hdparm -tT /dev/hdXX) и всичко се влачеше. Само, че аз съм с 32
bit P4 процесор и Slackware 10...

Съжелявам, че не мога да ти помогна с нещо по-конкретно, но това може да ти
даде някаква насока.