Alexander P. Panov wrote:
> GAIM-a има функция "Блокиране" на потребител от листата ти. Без да исках
> заблокирах един човек и сега даже и да ми пише не мога да видя нищо.
> Опитах и да изтрия контакта и пак да го дабавя, направо си се появява
> заблокиран. Най-накрая ще го тръкна тоя овчи Gaim и това ще е. Няма
> функция за задаване на кодавата таблица... Ще ме попитате закакво ми е
> кодова таблица (тебе ти не требе жокер... скакауец...), да да мога да се
> съглася с вас че не ми трябва кодова таблица. Аз и през терминала мога
> да работя ама Apple имат някъде от 20 - 25 години графичен интерфейс на
> [...]

Следващия път преди да ревеш, кажи коя версия на GAIM ползваш. Още в 0.82 може
да си избираш кодова таблица (за мрежите, които поддържат различни кодови
таблици - за Jabber е само UTF-8, защото е достатъчно) от
Accounts->Modify->Show more options->Encoding.

На мен GAIM не ми допада заради големия си джам и неинтуитивните менюта. А за
ICQ клиент най-доброто си остава licq - особено последната версия!

--
Sava Chankov                                     Сава Чанков
software developer                     софтуерен разработчик