Ivaylo Toshev wrote:

> Сори, за малко оф-топика, ама преди малко на мен и на други ползващи
> SIM за ICQ под LINUX, започна да се появява съобщение, че паролата на
> ICQ номера била грешна.
> И съответно връзката с ICQ сървъра прекъсна.
> Искам да помоля, ползващите примерно Kopete да кажат имат ли такъв
> проблем ?

Аз също имах проблем с логването с различни клиенти, включително и
оригиналните ICQ  клиенти. Вече всичко е наред. Други колеги от офиса
също имаха проблеми, но повечето си бяха нард. Явно само определени
номера "пострадаха" (предполагам, че от по-малките номера).

Та, както казах в момента е ок, да се надяваме, че няма да има изненади
занапред. :)

Георги Кръсетв