Здравейте,
имам следния, хипер идиотски проблем : всяка сутрин една от фирмите, които ползват моя мейл сървър (qmail+vpopmail+clamav+spamassassin+kakvo_li_oshte_ne) получава едно писмо, най-вероятно спам, със subject "Daily horoscope". Taкааа, до тук нищо странно, казано е, че спама ходи по мейловете :) Проблема е следния : веднага след това clamav процеса умира, пуква си ей така без да изпищи дори.

Та, мисля си, ако набутам тия сладури в badmailfrom, това ще реши проблема, но не генерално, тъй като явно има вид писмо, което ми убива mail AV scanner-a. Какво ми препоръчвате да направя ? forward на пощата към мен и утре сутринта анализ ? Или ако някой се е сблъсквал с този проблем, нека ми сподели ..

Благодаря предварително,
Виктор Стефанов