linux wrote:
> Интересува ме дали има начин да се чертае графика на трафика които
> минава като се разделя на бг и международен като не минава реално през
> сервер а през Layer3 switch през три отделни интерфеиса.
> Единствената ми идея беше мирор на трите порта и да ги прекарам през
> някой сървар и там да правя марк на пакетите но за това ще ми трябва яка
> машина и не мисля че е най-подходящо.
> ПС: На суича има и BGP.

- Не започвай нова тема, като отговаряш на писмо и просто смениш subject-а.

- Темата за разделяне на "български", "международен" и подобни е обсъждана
  в списъка поне три пъти. Разгледа ли архива?

- При условие че трафика вече ти е разделен (както си написал) не виждам какъв
  е проблема mrtg, cricket, собствени скриптове+rrdtool да ти рисуват графиките.

--
Georgi Chorbadzhiyski
http://georgi.unixsol.org/