Alexander Iliev wrote:

> Мерси за варианта, също върши идеална работа, но и той ми е ясен. :)
>
> Чудех се по-скоро хората от Debian как смятат, че трябва да се реши
> въпроса, понеже в разни дистрибуции (примерно Fedora Core) си имат точно
> определени начини за стартиране на iptables. Т.е. въпроса ми беше
> по-скоро принципен, отколкото технически.
>
> Поздрави,
При едно мое такова ровене из ресурсите на сайта на Дебиан по същатата
тема -
кой е правилния начин за стартиране на firewall script щом вече
/etc/init.d/ начина е "obsolete"
разбрах, че това е начина споменат от Николай Христов. Т.е. на удобно за
потребителя
място във /etc/network/interfaces файла.
Съжалявам, че в момента не мога да посоча връзка към това "нещо", просто
се сетих, че преди
време и аз минах през този въпрос и това беше отговора който намерих ;-)

--
regards,
Georgi Alexandrov

key server - http://pgp.mit.edu/ :: key id - 37B4B3EE
key fingerprint - E429 BF93 FA67 44E9 B7D4  F89E F990 01C1 37B4 B3EE