Vuprosat mi e otnosno kartite Intel Pro/100, koito se razpoznavat s modul e100 na po4ti vsi4ki mesta kudeto gi prodavat pishe che imat
co-processor za encryption
eto edin primer
http://www.intel.com/network/connectivity/products/pro100s_adapter.htm
http://www.intel.com/network/connectivity/resources/technologies/advanced_features/desktop_adapters.htm#security

Oburnah polovinata net po vupros-a .. i nisto nemojah da namerq :)

vuprosat mi e nqkoi znae kakvo to4no predstavlqva tova nesto ... nesto kato vlan s encryption , ili .. i est . kakvo moje da se spe4eli ot nego - to iasno de - svurzvane na dve 100MHz-ovi staigi s 168bit encription i golemi4ka proizvoditelnost .. i estestvenno kak stava pod linux

ako nqkoi se  e zanimaval kajete .. zastoto zvuchi interesno

P.S.
izvinqvam se za  kirilicata
..