Вярно са ти казали. Купуваш си Линксис WRT (примерно), после
    му заливаш tofu (добавка към firmware'а), която ще ти отвори
    някои допълнителни възможности (като ssh например).

   После влизаш по ssh и си нагласяш каквито искаш iptables правила.

    Ако случайно няма някой изчанчен iptables модул, теглиш сорса на
    Линксиския фирмуеър (ебаси), нагласяш, компилираш и заливаш в
    устройството. Тествано - работи без грешка.  Едва ли ще
    срещнеш някакви труднопреодолими главоболия.