Ivaylo Atanasov wrote:

Здравейте...

Странно нещо ми се получава на щайгата. Бода си един радио тунер Gemtek
PCI и ми изчезва вградената звукова карта. Ама изчезва така, че lspci не
я показва даже. Вижда се само радио тунера:

0000:00:0a.0 Multimedia audio controller: GemTek Technology Corporation
PCI Radio (rev 01)

Щом махна тунера и звуковата карта се показва. Ръгах радиото на всичките
pci слотове с еднакъв резултат. Пробвах да разпределям прекъсванията от
биоса, уви нищо. На домашния си компютър нямам такъв проблем, но там
тунера е видео с радио.

Дистрибуцията ми е Убунту Дапер, ако има някакво значение... Ядрото е
стандартно 2.6.15, зарежда си някакви модули за радиото, но звука ми го
нямааа...

Ако имате някакви идеи свързани с проблема, моля споделете ги...

---
иво

Явно вградената звукава карта е с по-нисък приоритет от слотовете.