При мен стана същото :

lspci | fgrep Eth
0000:02:06.0 Ethernet controller: Davicom Semiconductor, Inc. 21x4x DEC-Tulip co mpatible 10/100 Ethernet (rev 40)

Аз обаче реших проблема на принципа на валяка - върнах Ubuntu 5.10 и нета отново е пушка.
Интересното е , че са заредени и двата модула - при lsmod
processor              25684  1 thermal
fan                     5384  0
tulip                  51744  0
dmfe                   21020  0
forcedeth              22144  0

Ако намеря отново време ще експериментирам отново.
Благодаря за всички съвети, които получих.