Здравейте, май съм питал тук преди доста време за същия проблем, ако е така моля да ме извините (потърсих в архивите на листа, но не можах да открия решение). Сега преинсталирах старата машина
и проблемът се появи отново.

Проблемът е следният:
Имам слак с ядро 2.6.7 и 2 мрежови карти, които се разпознават и си работят както трябва. Те са вързани към една и съща физическа мрежа, но едната е 192.168.0.Х, другата е 10.Х.Х.Х През определено време машините от мрежа 10.Х.Х.Х изгубват връзка към слака (няма и ping). Когато пусна ping от слака към другата машина (която в момента няма ping към слака) всичко се оправя и си е ОК.
След определено време обаче проблемът се появява отново.

Гугъл ми изплюва един куп неща, които също не ми помогнаха.
Нещо да ме посъветвате?