еми нз какво мога да сбъркам в трите реда. Гледах го много пъти,
пробвах различни варианти.
Като дам зад прокси да ми е някое апаче няма проблем, но като дам да е
тоя сървър не става. Сървъра е под уиндоус и е писан на делфи.

On 9/25/06, Georgi Chorbadzhiyski <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
PoisoneR wrote:
> ми уж така го правя, но не става. Явно уеб сървъра който трябва да
> редиректна е кофти. От апаче става, но от този не.
> Все пак го направих с редиректване на сървър:443=>машина:80.
> Оказа се че порт 443 не е бил затворен.
> Благодаря за отговорите, и на Иванчо за 443.

Сървъра зад проксито няма значение какъв е. Някъде другаде бъркаш в настройките.

--
Georgi Chorbadzhiyski
http://georgi.unixsol.org/