On Tuesday 28 November 2006 16:28, Lazarov wrote:
> Здравей!
> Можеш да си промениш SQL зявките - самия MySQL е доста силен в това
> отношение и можеш да си изведеш датата в какъвто си искаш формат.
> Така няма да е нужно да променяш целия софтуер. Другия вариант е разбира
> се да си нагодиш софтуера да бачка с този формат.
>  Аз лично бих ти препоръчал като цяло да ползваш unixtimestamp - със
> сигурност ще имаш по-малко ядове ;-)

Като тук основния проблем е, че повечето хора правят upgrade на production
машини без да гледат дори ChangeLogs м/у версиите. Не правете така деца,
боли ;-)

Cyberly yours,
Petar Nedyalkov
Devoted Orbitel Fan :-)

PGP ID: 7AE45436
PGP Public Key: http://bu.orbitel.bg/pgp/bu.asc
PGP Fingerprint: 7923 8D52 B145 02E8 6F63 8BDA 2D3F 7C0B 7AE4 5436