Не съм слагал линукс на I945 < въпреи че за 1 месец имах при мене 2 машини с
Core2duo 965, 975 чипсет съответно , но нямах време :-((( а така исках да им
сложа по един линукс.

Но едната машниоа е при приятле, така че няма да се спаси.

Но на въпроса !

Знам че i810 точно има подръжката за 945, но за т.н hardware rending ->
direct rending в glxinfo-то едва ли ще го дочакаме всички :_) Просто защото
няма да стане, освен ако интел не дадят необходимата информация.

А вгр. видео карти от 9хх са доста добри , даже бих казал едно следващо
ниво.
IEG2 -, което беше в 8хх серията най-доброто като вгр. видео не беше кой
знае какво, но показа, че може вгр. видео карта разботена с тази идея, а не
чипсет взет от видеокарта преработен ... ; да покаже зъби. (пример са Mobile
версиите на ATI). Докато IEG, IEG2 и новото поколиение 9xx на интел са си
чисто вгр. графични чипове :-)

И т.н.

Давам Ви просто информация, която знам , не знам обаче дали ще Ви е от
ползва да знаете че положението не е розово (както вече някои каза)  :-)