>-------- Оригинално писмо --------
 >От:  "Dimitar Vasilev"
 >Относно: Re: [Lug-bg]
        Как да тествам /dev/ttyS0 с loop-back запушалка
 >До: "Linux Users Group - Bulgaria"
 >Изпратено на: Понеделник, 2007, Февруари 12 23:54:17 GMT+02:00
 >----------------------------------
 >
 >На 12.02.07, Алекс Панов   написа:

 >Трябва да имащ подръжка на ком портовете за ленукс в ядрото.
 >Слагаш запушалката и пробваш да се вържеш.
 >Редно е да те пусне
 >http://zone.ni.com/devzone/cda/tut/p/id/3450
 >http://www.google.cz/search?hl=cs&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&hs=pni&q=loopback+%2Bserial+ports%2Btest&btnG=Hledat&lr=
 >
 >Димитър Василев
 >Dimitar Vassilev

Здравейте

Единственото което намирам е:
http://www.ipodlinux.org/Serial_Port
http://ftdi-usb-sio.sourceforge.net/ -> Utilities -> Serial loopback tester

Всичко
 останало тества серийния порт под
 Уиндоус. Нямам Уиндоус!!! Имам само линукси на компютрите.
 А снощи се случи така че "жената избяга с най-добрия ми приятел, дъщерята е
бременна и си счупих ръката" - флопито не работи, CD-то чете когато иска, диска
се скапа
 и постоятто ревеше да видя дали е сложен на LBA в bios-а.

Днес по някое време ще пробвам дали работи това :

    cat /dev/ttyS0 > /a.txt &
echo "serial test" > /dev/ttyS0

послеслов: обещавам вече да не пиша в HTML форматиране.